Využíváme desetiletou zkušenost
v oblasti grafického designu a vývoje webů na míru

Co nabízíme

Logo a vizuální styl

Logo je základní stavební kámen vizuálního stylu.

Pojem logo pochází z řeckého logos (slovo, řeč, pojem). Je to grafická značka pro označení organizace, společnosti, firmy, produktu nebo služby ve speciálním grafickém provedení.

Logotyp je spojení grafické značky a textového názvu.

Logo tak vytváří jednoznačnou identifikaci a tvoří povědomí o značce.

Náš tip

Co je grafický manuál?

Grafický manuál je souborem definic vizuálního stylu. Určuje a striktně vymezuje správné užití všech grafických i doplňkových prvků. Tato pravidla stanoví grafický designér.


více info

Ozvěte se nám

Požadujete více informací?

Budeme rádi, pokud nás oslovíte a obrátíte se na nás s vašimi požadavky. Zpracujeme pro vás konkrétní nabídku na základě vašich představ.


kontaktujte nás

Načítá se obsah, vyčkejte prosím...

Loga a firemní identita

Firemní identita (Corporate Identity – CI) je často uváděna také pod názvem jednotný vizuální styl nebo firemní styl. Firemní styl se projevuje ve vnějším vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, v přístupu ke svým zaměstnancům, týmové spolupráci, tvorbě hodnotového systému a ve způsobu vedení firmy. Firemní styl se definuje grafickým manuálem. Tvoříme již s desetiletou zkušeností s navrhováním kvalitního logodesignu a CI.

Základem je kvalitní logo

Kompletně navrhneme a zpracujeme identitu vaší společnosti nebo produktu. Zvolíme vhodné řešení, které se stane opěrným bodem vašeho marketingu, otevře nové ochodní konexe a usnadní komunikaci s obchodními partnery i zakazníky.

Logo (grafická značka) je základním stavebním prvkem celé firemní identity, proto jeho návrhu věnujeme maximální péči. Logo je vizitkou vaší společnosti a proto je nutné si uvědomit, že první dojem prezentace je vždy klíčový. Logotyp (grafická značka doplněná textovým názvem), je potom základem pro definici a vytvoření vizuálního stylu.

více informací o webdesignu

Identita na klíč

V rámci komplexního provedení vizuálního stylu navrhneme a zpracujeme především:

  • logo firmy, služby nebo produktu
  • základní definici barevnosti
  • merkantilní tiskoviny (hlavičkové papíry, obálky, vizitky)
  • propagační tiskoviny (plakáty, letáky, brožury, katalogy, inzerci)
  • zpracování grafického manuálu
  • volitelně také webovou prezentaci plně korespondující s navrženou CI

Re-design

Poradíme si také s redesignem vaší stavající identity. Modernizace nebo aktualizace vašeho stavajícího vizuálního stylu pro nás není problém. Pokud již máte zavedenou značku, je možné ji modernizovat nebo zkrátka upravit dle aktuálních požadavků a daného účelu. Upravíme také stávající materiály do moderní podoby, tak aby kontinuita zůstala zachována.

Individuální řešení

Pokud poptáváte zpracování jednotlivých prvků vizuálního stylu jednotlivě (např. logo, vizitky, tiskoviny atd.), také vám rádi vyjdeme vstříc.

Pravidla definuje grafický manuál

Grafický manuál je základem každé definice vizuálního stylu. Určuje a striktně vymezuje, jak má být logo, barvy, písma a veškeré ostatní grafické prvky využívány. Tato pravidla stanoví grafický designér.

Mimo jiné tedy zahrnuje:

  • název společnosti
  • logo a základní definici barevnosti
  • styly a řezy písem
  • merkantilní tiskoviny (hlavičkové papíry, obálky, vizitky atd.)
  • propagační tiskoviny (letáky, brožury, katalogy atd.)
  • malou architekturu (např. nástěnky, navigační systém v areálu firmy atd.)
  • image vozového parku firmy
  • volitelně také webové stránky

Definice firemního stylu

Ke každému projektu, ať už se jedná o zpracování webové prezentace nebo návrhu kompletního vizuálního stylu, přistupujeme individuálně s důrazem na precizní provedení. Pokaždé se snažíme co nejvíce naplnit představy a splnit požadavky klienta. Vždy vytváříme grafický návrh, který přesně odráží styl a cílové zaměření společnosti, produktu nebo konkrétního projektu.



Pošlete nám vaši poptávku

Máte již konkrétní zadání? Uvažujete o bližší spolupráci?
Popište stručně svůj záměr a odešlete nám vaši poptávku prostřednictvím tohoto formuláře. Odpovíme vám a případně navrhneme možné řešení.

Název vaší společnosti:

Kontaktní osoba:  (jméno a přijmení)


Telefon:  (formát +420 123 456 789)

Vaše e-mailová adresa:


Typ poptávky:



Popis poptávky:



Prosíme, vyplňte všechna pole formuláře.